Bz motoros
Gyártási idő: 1977-től
Ütközők közti hossz:13 970 mm (motorkocsi)
Teljes tömeg: 19 tonna
Darabszám: 205
a hetvenes években a MÁV motorvonatai még a 2.világháború elötti i-
dökből származtak.1977-töla csehszlovák Tatra Studenkátol vásárolt
háromrészes(!)motorvonatokat,amelyek egy 55
ülöhelyes Bzmot motorkocsikból és két Bzx pótkocsikból
álnak.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
V43
gyártási idő:1963-1982
ütközők közti hossz:15 700 mm
teljes tömeg:80 tonna
darabszám:379
A négytengelyes villamos mozdonyt elsősorban a személyközlekedésben alkalmazta MÁV,igy a járművek vasuti társaság közlekedésének mindennapos szereplői.A magyar Ganz-MÁVAG gyártotta mozdonyokcsucssebessége 130km/óra kerékátmérője 1180 mm.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
M41
gyártási idő:1972-1984
ütközők közti hossz:15 500mm
teljes tömeg:66 tonna
darabszám:114
Nem villamositott szakaszain a MÁV többek között az M41-esdizelmozdonyt rendszeresitetteszemélyvonatokhoz.A járműcsúcssebessége 100km/óra.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
M62
gyártási idő:1965-1974
ütközők közti hossz:17 550mm
teljes tömeg:116 tonna
darabszám:288
Az hogy a Szergejnek titulált mozdony nemzetközi viszonylatban az M 62-esmegjelölést kapta,tulajdonképpen a MÁV érdeme.A Luganskban gyártott remekművet ugyanis az M 61-es Nohab gyártmány mögé sorolta be.A fűtőberendezés hiánya miatt az M 62-est csak meleg évszakbanlehetett személyvonatokhoz használni.A robusztus mozdonyok még ma is közlekednek a magyar vonalakon.